Cartoon Auf der Heide

Leichnam - Auf der Heide

 

Share this page with others! Use the buttons above to post works, collections and artists' homepages on your social networks with a single click.
The following platforms are available:
  • facebook ('like') : A link to the work/collection/homepage is posted with a thumbnail and it's title. If you have chosen auto-login on facebook this is fully automated, otherwise you have to register in a popup window. Your friends will see a link and a preview on facebook and can comment it.
  • Twitter ('Tweet'). Like Facebook only without thumbnail. Additionally you can enter a text for your post in a popup window.
  • google + ('+1'): Your google+ followers see that you like this page in the google search results. In addition, the more +1 a webpage get's, the higher it rises in the general google search results list.
Use this buttons to make your own works, collections or hompage more popular or to show your friends and followers things you like.

Community

Tags:
More infos

Rating community:

(1 Ratings: 0-0-0-0-0-1 5 - 2013 Views)

Your Rating:


Rate this work: bad super
To get the works of an artist no longer displayed on your startpage, you can choose the link from the 'Hide'-Menu.

This can be undone at any time simply by removing him under 'Options' -> 'hidden artists'.
Write something
Leichnam      51 years     Hobby artist     Approach to criticism   Normal
Please write in   German or  Englisch
Criticism & a casual discussion will be appreciated the most by the artist
Every artist may state what kind of feedback he is especially pleased.
If you are paying attention to this advice, you can incorporate it in your comments.

Notify me when there are new comments  (just for comments from the artist himself)
Save as default for other artists' works

Leichnam - 26.02.12 22:08
So viele Anmerkungen - Wahnsinn!

Ja, die Grafik hab ich mir wirklich sorgfältig überlegt vorher, das Bild war im Kopf quasi fast fertig.

Dipi: Ab & an wird einer losgelassen, den ich selber nicht verstehe. Da spukt halt so eine Situation im Kopf herum und wird dann einfach realisiert. (Geld verdienen kann man mit solchen Sachen dann sicherlich nicht, aber es ist halt "nur" Hobby.)
 
zenundsenf - 26.02.12 20:12
grafik sehr durchdacht. anmerkung zu ruhestörung berechtigt!
*****
 
DIPI - 26.02.12 15:01
Um ganz ehrlich zu sein, so richtig verstanden habe ich den nicht!
 
Egon - 26.02.12 14:57
 
toonsUp Member (toonsUp team) - 26.02.12 12:52
Ich bin fasziniert, was der Boy hier alles immer so entdeckt
 
Miezel - 26.02.12 12:15
Immer diese Nachtaktiven Geschöpfe, die einem den Schlaf rauben
 
boy - 26.02.12 11:55
Ich hätte auch auf LuftBallons getippt die der Typ in die Gegend schiesst, grins
 
Leichnam - 26.02.12 11:46
Nein nein, das sind Wolken. Wolken zu malen ist immer nicht so leicht.
Ja, der Typ musste irgendwie mit hin, in der Ecke fehlte mir was. Hab ihn so bissel Frank-Leuchte-mäßig realisiert; mach ich bei den kleinen Hintergrundmännchen fast immer so.

Ach so, die Schläger sind nicht Wolken, das sind segelnde Blätter von Bäumen, die irgendwo außerhalb des Bildes befindlich.
 
boy - 26.02.12 11:44
Besonders cool ist ja auch der Typ links im Hintergrund, schmeisst der mit Tennisschlägern?
 
Leichnam - 26.02.12 11:34
Das Schwert fiel mir noch gar nicht auf. Danke für Hinweis! Es könnte sich auch um ein Gnu handeln, in der Draufsicht.
Das Ding ist heute am Frühstückstisch entstanden, und vermutlich hab ich da nen Kaffee zu viel getrunken ...
 
boy - 26.02.12 11:33
Meine Lupe krümelt leider, mir gefällt auch das Schwert in der Bildmitte, gibt dem Ganzen sowas Mittelalterliches, grins
 
Leichnam - 26.02.12 11:28
Er schläft - er sieht nur aus, als wäre er wach. In Wahrheit sagt er auch gar nichts.

Glück auf!
__
Boy: Schau mal mit ner Lupe nach!
Auch hier: Glück auf!
 
boy - 26.02.12 11:27
Ist das die Punkt-Mitternachts-Ausgabe oder die Nachts-um-Zwei-Ausgabe? Grins
 
toonsUp Member (toonsUp team) - 26.02.12 11:16
Er ist doch selbst noch wach
 
 

Discover thousands of comics and cartoons
on the comic community toonsUp!


Quickly go to toonsUp start page!